Kväll

Bada barnen sover, Lars har precis sms:at att han kommit fram. Jag har levande ljus tända och dricker ett glas rött vin. Hehe, nej riktigt sa romantiskt är det inte!
Lars har förvisso sms:at sa det är ok. Isabella var en riktigt liten lustigkurre när hon skulle sova och skulle bara busa. Att natta henne som i vanliga fall tar 5 minuter tog 47 minuter. Jag vet att det var 47 minuter, för jag satte pa Mary Poppins at Alex och kollade hur langt det hade gatt. Jag som hade sett fram emot en myskväll med bara Alex för en gang skull fick ungeför tji pa dig. När jag kom upp till honom hade jag san angest att han fatt sitta helt ensam med täcke pa soffan, men han verkade inte alls ha nat emot det. Vardagslyx kallas det kanske när man far göra sant? Han somnade atminstone pa 5 sekunder.

Och nej, varken levande ljus eller ett glas vin. Aven om det var vad jag hade i tankarna. Nej istället är jag dödstrött och funderar pa att ga och krypa ner brevid Isabella. Det är nog lika bra det, eftersom det är fullmane, eller atminstone väldigt nära inpa, och jag har tva mangalna barn. Dessutom har jag haft sa mycket tankar i huvudet hela dagen. No more bitterfitta säger jag bara. Hemskt att man kommer pa sig själv med att vara en san!!!

Kommentarer
ulrika
2010-09-23 klockan 11:23:33    URL: http://lifeofbjork.blogg.se/

Det lät precis som vicks, vet att min farmor smetade på det på bröstet när man var liten =)

Jenny
2010-09-23 klockan 20:43:01

Jaha, men jag tycker ju om Bitterfittan Annika!

Annika
2010-09-23 klockan 20:44:01    URL: http://cocci.blogg.se/

Jenny: Haha <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin