Hoppet finns fortfarande

Igar var det manga som trodde att det var dags att poppa bebis, mest övertygande var Storasyster och Lars. Efter att ha googlat runt lite kom jag fram till att det skulle kunna vara att latensfasen börjat, men det kom minsann ingen bebis inatt. Dock kan denna fasen vara flera dagar, sa det är bara till att hoppas att det faktiskt är pa g nu. I annat fall sa ska vi ju till doktorn pa lördag, da kan hon ju se och berätta mer om hur det ligger till.

Aven om jag madde skit igar (mar inte vidare bra idag heller) sa begav vi oss till Bern, och nu är mitt pass äntligen korrekt! Det enda som ligger pa listan nu är att ordna nya uppehallstillstandet ocksa, men det är ingen stress med det.

Nu ska jag slappa lite pa soffan med Alex, och hoppas att det börjar göra riktigt ont snart!

Kommentarer
Fru Evelina
2010-03-11 klockan 18:18:31    URL: http://happilyeverafter.se

Ja ne jag vet inte!? Och de ville vänta 4 månader efter förlossningen innan de tog det också!



HOPPAS det sätter igång för dig snart, det är ju så tungt på slutet.



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin