Brist pa sömn

Igar natt sov Alex som en liten jag vet inte vad. Eller snarare, han sov knappt alls. Men det var bade jg och Lars beredda pa, det var ju faktiskt fullmane.
Inatt däremot har han sovit som en stock, somnade vid 20 och sov fram till 6:15, och vaknade som en solstrale och gick upp och busade med Lars hela morgonen naja, atminstone tills det var dags för Lars att ga och jobba). Jag däremot sover mindre bra, har vaknat drygt en gang i timmen. Inte för att kissa dock, helt otroligt sa klarar jag en hel natt utan att behöva ga upp och kissa. Däremot far jag otroligt ont i höfterna om jag sover pa samma sida mer än en timme, och i knäna med, sa jag far liksom vända mig med jämna mellanrum. Och hur lätt är det? Ni har ju sett sana räddningsaktioner pa stranden när valar har fastnat. Ja, ungefär ett sant projekt är det för mig, en gang i timmen varje natt. Skillnaden är att jag är inte en hjälparbetare, jag är VALEN för tusan!

För övrigt flyter det pa lite jobbigare än tidigare. Har de senaste dagarna haft en otrolig värk i korsryggen, det värker hela tiden, konstant. Riktigt störigt är det. och helt oberoende pa tunga lyft, eller att jag ansträngt mig för mycket. Det gör bara ont hela tiden. Lars är helt säker pa att jag kommer att poppa denna veckan, men jag har sagt antingen BF+4, eller igangsättning. Tiden kommer att visa vem av oss som har rätt (För en gang skull hoppas jag att Lars ska säga, Vad var det jag sa!)

Kommentarer
Johanna
2010-03-02 klockan 11:04:26

Jag tror nog att det blir någonstans i mitten av era gissningar. Ngn dag innan bf.

Som jag skrattade när jag läste detta, din liknelese var riktigt rolig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin