Mindre kul

Nästa vecka kommer att bli en lite sadär meh vecka, eftersom Lars maste iväg torsdag- fredag. Sen igar fick vi reda pa att även vecka efter maste han iväg torsdag- fredag, da han är kallad till Frankrike. Nu är det ju inte sa att jag är orolig att Bella Bebis kommer att poppa under dem dagarna, det skulle väl vara för mycket att önska att hon kommer tva veckor för tidigt. Däremot kommer det att kännas lite lagom tungt att inte ha Lars hemma pa kvällarna och hjälpa till, utan att ha ensamt ansvar för Alex och framförallt vara ensam roare av honom. För det tar pa krafterna. Men vi far helt enkelt planera det lite, just nu gar jag ju fortfarande till affären varje dag, det tar ca 90 minuter nu för tiden fram och tillbaka, och att bära matpase och skjuta pa barnvagn (liten uppförstbacke pa vägen hem), det tar pa krafterna när man är sahär ganska gravid. Sen sa är det fortfarande jag som städar och dammsuger och moppar golvet. Inte för att inte Lars vill göra det, nej da han skäller pa mig varje dag för att jag gör för mycket. Men vad tusan ska jag annars göra? Sitta hemma och rulla tummarna och ligga pa soffan och tycka synd om mig själv för att jag är gravid och har lite värk och smärta da och da? Nej, det är inte san jag är!

Kommentarer
Anonym
2010-02-16 klockan 10:06:49    URL: http://liisz.blogg.se/

fin blogg du har!så otroligt sött barn:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin