Unge...

Det kan vara ganska svart att glömma bort denna händelsen. Men heter man Alexander sa gör man snabbt nat annat istället för att fa mig att glömma. När han kom in, och sag ut sahär:




Min första tanke (helt ärligt) var ungefär: MEN HERREGUD HAR HAN FATT MENS REDAN?? Sen efter att ha sansat ner mig lite insag jag snabbt att det var en otroligt konstig tanke, och att det självklart inte var pa det sättet. Sakta började jag känna lukten av jordgubb... Hmmm. Alexander är snäll och visar mig ut i vardagsrummet, till detta:



Han hade lyckats hitta en saftflaska, helt full nästan, och hällt ut allt pa golvet. Det är nog det värsta jag nansin har försökt fa upp fran ett golv, och det tog ett bra tag innan det slutade lata klatsch klatsch när man passerade där. När ska jag lära mig, att reagera direkt pa tystnad längre än 1 minut fran Alexander? Atminstone var han vänlig nog att hjälpa till att städa upp.


Kommentarer
Liselotte
2009-09-30 klockan 15:20:13    URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Hur fasen fick han upp korken?! Skillat. Verkar vara full rulle med denna lillkille!

Annika
2009-09-30 klockan 15:22:05    URL: http://cocci.blogg.se/

Korkar och sana saker är inga problem alls, han kan bade skruva pa och av dem. Oppna shmapoo flaskor och sant med, vet inte hur manga duschtvalar han har hällt ut i badkaret för mig!

mamma
2009-09-30 klockan 19:12:04

Har man inte att göra, så får man.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin