Orolig

Igar diskuterade jag och Lars det faktum att jag är sa mycket mer orolig denna gangen över Bebis än vad jag var när jag var gravid med Alexander. Min teori om det är att nu vet man ju vad det är man far ut fran det. Självklart vet man det första gangen med, men man kan aldrig nansin inbilla sig eller första hur det är att ha barn innan man faktiskt har barn. Sa till Lars, att visst kan man fantisera om hur det är att ha en 1 1/2 aring när man är gravid, men det blir ju inte alls som man tänkt sig ända. Da kände Lars sig tvungen att lägga till, att nej, hade folk vetat hur det är att ha en 1 1/2 aring sa hade ingen nansin skaffat barn, haha. Självklart skojade han dock.

Hoppas att jag blir lite lugnare efter tisdag, sa att jag ka bärja sova ordentligt igen. Har haft huvudvärk varje dag i typ 2 veckor nu, sömnbristen börjar verkligen ge sig tillkänna.

Kommentarer
Fru Evelina
2009-10-09 klockan 08:07:41    URL: http://happilyeverafter.se

haha ja och sen när ni har två små kommer ni undra hur ni NÅNSIN kunde tycka att det var jobbigt med ett barn :-)



hoppas huvudvärken går över, du har väl koll så det inte är havandeskapsförgiftning??



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin