Idag....

Idag är det dags att ga till doktorn, och som nämnt innan sa är jag sjukt galet nervös. Lars har försökt lugna mig sa gott det gar, men det gar inte sa bra. Sen har Alex haft en riktigt riktigt jobbig natt, första gangen pa flera manader (jobbig för mig är att han skriker typ 5 minuter sen somnar han om, jag kanske är lite bortskämd med det där?). Vet inte om det beror pa att jag har sovit daligt och varit nervös, som han har känt, eftersom hans säng star precis brevid mig.

Jag lovar att jag uppdaterar senare och berättar hur det gick. Hall alla tummar tar och allt annat för mig!

Kommentarer
Fru Evelina
2009-10-13 klockan 10:23:58    URL: http://happilyeverafter.se

det kommer gå BRAAA idag :-)!



ja det är förmodligen bara vår router som krånglar, men jag gnäller hellre lite över att vi bor i en för liten stad haha..



kram och lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin