DET GICK BRA!

Nu är jag glad! Vi är hemma fran doktorn och allt gick bra. Jag har gatt upp knappt 2 kilo sen senast, blodtrycket var pyttelite högz (130/80) men inget som skulle vara nat farligt. Järnvärdet är bra, sa jag slipper än en gang att börja med järntabletter. Jag uttryckte min oro till doktorn, och hon är sa go och sa att jag kan ringa varje dag om jag vill det och komma in pa UL för att lugna ner mig. Hon har själv varit gravid tva ganger, sa hon vet hur det är.
Vi gjorde ett snabbt Ultraljud, och direkt sag hon att det var en vilde därinne. Hon kunde, ocksa till 99.9% se att vilden kommer att heta Isabella, hihih. Hon bad oss dock vänta 4 veckor till nästa gang med att köpa ihjäl oss pa rosa och lila bebiskläder, sa att hon kan ge oss  ett 100% svar om vad det är för kön. Men 99.9% är tillräckligt för mig, och nu ska jag börja kalla Bebis för hon, henne eller Isabella. En liten prinsessa kommer till oss till varen!

Kommentarer
Fru Evelina
2009-10-13 klockan 19:39:01    URL: http://happilyeverafter.se

Åh vad mysigt att ni fick veta!! så kul med en av varje, även om det såklart inte spelar nån roll :-)

fint namn ni har valt också!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin