Förstar han?

Det är ju manga som säger att sma barn ser saker som vi inte ser, och har en helt annan syn pa världen än vad vi här. Häromdagen när jag lag ner i sängen sa kommer Alexander och börjar klappa magen, göra aww ljud och pussa och krama den. Vet han att hans syster ligger där inne och bakar? Har dem redan ett band som ingen annan märker eller ser, helt enkelt genom själ och tankar? Jag, som är intresserad av sana saker tycker ju att det hade varit helt underbart om det hade varit pa det sättet. Jag märker ocksa pa Lillan att hon är som mest vild pa kvällarna när vi ska natta Alex. Visst kan det vara för att jag da ligger ner och tar det lugnt och slappnar av som jag känner det mer, men i min känslomässiga hjärna, sa tänker jag hellre att hon saknar att höra bus och skrik fran Storebror och att hon blir nervös när hon inte hör honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin