Ingen gnällfia här inte!

Igar sa kände jag mig lite smatt gnällig och passade pa att beklaga mig lite till bade Madde och Lars. Men bada gav mig en härlig komplimang, att jag är ovanligt ognällig för att vara gravid, det kändes skööönt att höra! Men de senaste dagarna har varit jäkligt jobbiga, med ungefär konstant smärta fran bröstkorgen och ner till höfterna. Och det gör riktigt riktigt väldigt gööör ont. Men samtidigt sa känner jag mig sa otroligt otacksam om att sitta och gnälla om olika graviditets besvär. Det finns ju sa manga människor där ute som inte kan bli gravida/ har svart att bl gravida, eller till och med har förlorat ett barn. För att inte tala om folk som har smärta varje dag av olika anledningar. Vad har jag da för rätt att sitta och gnälla och klaga över när jag har tva friska barn och en graviditet, som jag faktiskt har valt helt själv? Det ör ju för tusan ingen som har tvingat mig att bli gravid, utan det valde ju jag helt och hallet av egen vilja (naja, med liite paverkan av Lars saklart!). Varför ska jag da sitta och gnälla över ditten och datten? Nej, det är bara till att bita ihop hart och ordentligt, och tänka, 15 VECKOR KVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin