Höst i luften

Idag har temperaturen här gatt ner till behagliga 18-20 grader, sa jag passade pa att dra fram Uggsen och höstkappan/ koftan som jag lyckades impulsköpa i lördags. Helt fantastiskt väder och jag njuter varje sekund. Till helgen blir det runt 27-30 grader igen, orkar knappt mer! Ar mer än redo för hösten!
I helgen var vi och sag Ice Age 5, när hände det liksom? Visste inte ens att det fanns en 3 och 4. Mysig film och perfekt lördagsunderhallning för barnen. Tittade ocksa lite i affärer och jag slötittade och provade lite höstjackor men hittade inget alls. Sen ville Lars in pa Esprit och DÄR hängde den mitt framför näsan pa mig. Satt perfekt, känns perfekt. Mer en tjockare kofta, men inte stickad, sa helt perfekt för mig som avskyr att stänga jackor och sa. Lite dyrare men äsch, sa far det bli ibland. Nu längtar vi ocksa till Grekland. Hoppas att det inte är 30 grader där, hoppas snarare pa runt 20-25 hehe. Sen efter det är nog ända hösten här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin