Nu är vi pa plats

Vilken vecka det har varit! Stressig, jobbig och santidigt helt fantastiskt. Men nu är vi pa plats och allt är under kontroll. Folk tror mig inte riktigt när jag säger att allt är färdig uppackat, gardiner och sa är pa plats, men jo, sa är det hehe. Faktiskt har allt varit pa plats sen i tisdags. Jag har lite sadär tvangsmani. Bara lite. Jag ska se om jag kan ta foton och visa lite senare. Vi trivs sa bra. Hur har jag nansin klarat mig utan köksö?? Igar var Lars mamma och Paul här pa middag och det var helt fantastiskt att laga mat. Att bade jag och Lars fick plats i köket utan att liksom armbaga varandra! Nu har de ocksa lagt ut alla tre altaner och det visar sig att vi far inte tre altaner utan EN stor som gar runt hela lägenheten. Alltsa, det var en underbar överraskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin