Massage

Idag började jag min torsdag med massage. Att fa iväg barnen till skola och KiGa och sen promenera ner till en timmes massage, det är inget jag klagar pa. Som vanligt pratade vi en massa, det är typ massage och samtalsterapi pa samma gang. Hon sa till mig att hon känner att jag är en människa med väldigt mycket inre lugn och vi diskuterade just det att vardagliga saker, sasom pengar, mat, underhalla barnen och sa vidare inte är nat som stressar mig alls utan att jag är en människa som stressar över langsiktiga saker. Alltsa jag har redan svart att sova bara jag tänker pa att flyttstäda, phew!

Pa eftermiddagen gjorde jag egen müsli och det blev hur gott som helst. Fick även tva paket med Posten, ett fran HM och ett fran Zalando. Isabella hade en lang monolog häromdagen om hennes favoritklänning och varför hon älskar den sa mycket (v-ringning och den är sa färgglad mamma) att jag visst rakade klicka hem tva nya till henne... Lite dyrare men ack sa tjusiga!
 
 
Müsli inte making. Efter att jag hade rostat den i ugnen tillsatte jag russin för lite sötma. Sa himla gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin