Da forsätter vi

Idag har det varit en lagom slappdag. Har haft sa sjukt ont i magen inatt att jag har sovit sa konstigt att jag har sjukt ont i ryggen ocksa. Hela natten har det känt som att nan har huggit med hundra knvivar i magen. Känns som nat stressrelaterad, men det är sa jobbigt för jag kan inte säga vad det är som stressar? Har uppelvt bade hjärtklappning och handsvett och värk i alla leder och muskler de senaste dagarna. Inte sa att det känns som influensa, utan jag känner mig snarare.... rastlös? Far myrkrypningar pa skinkorna, lagom irriterande det ocksa.

Naväl, i helgen blir det IKEA och pa söndag middag hos Oma och Opa. Förhoppningsvis känns allt bättre efter helgen. Lyckades ocksa bli av med lite stress för barnens födelsedagar. Det är mycket skit som har hänt det senaste aret här i grannskapet som jag knappt orkar ga in pa, men det är framförallt en person som är helt sjuk i hvudet. Det har stressat bade mig och barnen att det faktiskt är folk som blir arga och skäller pa oss för att de inte blir inbjudna pa Halloweenpartyn till exempel.... Jag erbjöd helt enkelt Alex och Isabella ungefär samma summa i kontanter som jag hade lagt pa ett kalas för dem och sen fick de välja kalas eller pengar. Bada valde samma, hehe. Och istället gör vi nat litet med bara de "bästa." Och nästa ar när vi har lämnat detta helvetesomrade bakom oss, da kan vi ha kalas igen. Helt jäkla sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin