Badrumsbygg

Idag ringde Lars och sa att badrumsbyggaren kontaktat honom och de vill att vi ska komma till lägenheten och visa var vi vill ha allt. Alltsa.... palla, haha. Vi snackar allt, visa var jag vill ha kopphallare och tvalhallare för flytande tval. Handduksknoppar och var jag vill ha badkaret och kranen och ja, jag har nog inte insett tidigare hur jäkla mycket man har i ett badrum? Ah vad det ska bli skönt när detta är över och vi kan flytta in!

Idag har det varit kallt och blasigt, sa pass sa att första gangen nansin var det obligatoriska varannan onsdag skogsbesöket inställt. Har aldrig hänt innan sa första hur jäkla ruggigt vädret är. Dock hindra det inte mig fran att ha den mest fantastiska utsikten när jag gick och hämtade Isabella. Alltsa, bilden, mobilbilden, gör det inte rättvisa! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin