Jag suger...

Ja, det gör jag verkligen. Hur mycket jag än försöker sa räcker tiden inte till att blogga. Lägenheten och barnen tar ungefär all ledig tid. Fast nu äntligen har vi det mesta utvalt och nu väntar vi bara pa att det ska bli klart. Förra veckan valde vi sista golven, denna gangen till sovrummen. Utvalt var den hemska gulaktiga parketten vi har nu, men vi bestämt oss för att lägga lite mer pengar och far nu ett mörkt rökt ekgolv. Lite dyrare, men ack sa nöjda. Där valde vi ocksa bort vanliga vita lister och har nu istället matchande lister till golvet. Ah vad vi längtar efter att fa se det färdiga resultatet pa allt!

Kommentarer
Johanna
2016-02-08 klockan 19:30:13

Åh, det ska bli så roligt att se resultatet!
Vi hade rökt ek i vår förra lägenhet, det blev riktigt fint. Jag mår inte bra av "gul" parkett, så skönt att det finns någon som förstår, haha..

Johanna
2016-02-08 klockan 19:30:14

Åh, det ska bli så roligt att se resultatet!
Vi hade rökt ek i vår förra lägenhet, det blev riktigt fint. Jag mår inte bra av "gul" parkett, så skönt att det finns någon som förstår, haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin