Bra start

Sen barnen började skolan förra veckan har även jag börjat dagen med en morgonpromenad. Först mätte Lars den till 4.8 km men han hade mätt fel sa den är "bara" 4 km. Men det är helt ok ända och ett fantatiskt sätt att börja varje dag. Allt flyter pa förutom att min längtan efter hösten nog far läggas pa is. 30+ varje dag denna veckan (33 pa fredag!) sa det är bara till att inse att badkläderna far ligga framme ett tag till, hehe. Men jag längtar sa till hösten, och Grekland och Europapark och en massa annat skoj. Jag vet, jag har sagt det innan, men jag längtar ju! Planerar ocksa nästa ars semester för fullt, eller snarare försöker uppfylla barnens önskan. Sa som det ser ut nu blir det London/ Skottland under sommarlovet och Italien under höstlovet och saklart övernatting i Europapark pa varen. Men vi far se hur snabbt barnen angrar sig, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin