Jul- check!

Far man lov att säga äntligen är julen över? Inte för att den inte har varit bra, men för att jag är en var människa och nu är jag redo för lite solsken igen? Ja, för det kommer ju typ, efter julen?
Vi har haft en bra jul pa alla sätt och vis. Typ. Det finns vissa saker som jag väljer att inte dela med mig av i bloggen, men lat mig säga som sahär (de som känner mig vet vad jag menar). När man far allt man sagt de senaste aren ungefär uppradat och bekräftat i ansiktet pa en och till och med den blinde öppnat sina ögon, da tackar man sina lyckogudar. Vi var pa julmiddag hos Lars pappa igar. Capice?
Barnen har fatt en massa fina presenter. Naväl förutom fran de som stressade fram att vi var tvugna att lämna in julklappsförslag sa jag satt en hel morgonen med barnen för att i slutändan fa ett kuvert med pengar. För det vet ju alla att en femaring som sett fram emot att fa sin Barbie husbil som hon sa längtat efter hellre far pengar i ett kuvert. Ahem. Nog om det.
Idag var det tänkt att vi skulle aka till IKEA och köpa sängkläder med pa nat sätt lyckades Alex och Lars ocksa komma hem med ett Playstation 4. Vetetusan hur det gick till, det bara hände, hehe. Imorgon beger vi oss till Basel för lite vidare shopping. Ah vad jag älskar den staden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin