Sjukstuga

Halla skolbakterier!
Igar morse klagade Isabella pa att hon hade ont i magen. Själv har jag huvudvärk, ont i halsen ont i kroppen, ja en vanlig störig förkylning helt enkelt. Isabella sa inte mycket mer och vi gick till KiGa som vanligt. Sen när jag skulle komma och hämta henne följde fröken med ut och berättade att Isabella precis hade kräkts. Stackars lilla! Hon som avskyr att kräkas, och att dessutom göra det i KiGa. Jag hade angest hela dagen, men maste ju samtidigt lita pa att det finns folk runt mig som gärna tar hand om barnen.
Isabella lyckades under eftermiddagen inte halla nat nere. Matade henne skedvis med vatten men allt kom upp. Framat senare eftermiddag blev hon jättevarm och somnade kl 5. Sen har hon sovit hela tiden med paus för "Mamma, vatten" nagra ganger. Idag är hon pigg och glad och fattar knappt att hon inte kan ga till KiGa idag. Hon har liksom sovit 15 timmar och har en massa energi. Min energi, inte lika hög, hehe.

Igar var Lars pa bankmöte... TUMMEN UPP blev det, tjoho! Nu ska vi bara skriva om kontraktet (banken kom med väldigt bra tips pa vad vi borde skriva in) maila in förslagen till byggherren, hoppas pa att han inte tycker att vi är alltför gnälliga, och sen hoppas vi pa det bästa! Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin