Men haha

I förra veckan beställde jag pafyllning till mitt shampoo, Det bästa shampoot jag haft, och ok pris pa det, dryga 250 spänn för en flaska pa 300 ml. Pafyllningen kommer i 500 ml och kostar drygt 350 styck och jag beställde tva stycken. Snacka om ilska pa manga sätt när paketet kom förra veckan, ocn inte nog var det sa kasst inpackat att halva hade läckt ut, jag hade dessutom beställt fel och fick 1 liter (minus det som läckt ut) balsam. Balsam som jag inte ens använder, haha. Naväl, egentligen orkar jag inte halla pa att reklamera och ha mig sa jag gjorde det man kan göra nu för tiden och la upp ett inlägg pa företagets sida pa Facebook. Skrev enkelt "Inte imponerad av paketet jag fick." Fick svar väldigt snabbt och idag fick jag email att de har skickat ut ett ersättningspaket till mig. Med 1 liter balsam, haha! Alltsa, vad ska jag göra med 2 liter balsam.... hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin