Ärligt

Oj, det gar visst lite tid mellan inläggen, men sa blir det ibland. Just nu känns det lite, ja jag vet inte, jobbigt? Har liksom svart att sätta ord pa det, svart att känna efter hur jag känner. Vill heller inte använda STORA ord som depression och sant, utan jag är väl lite nedstämd kan man säga. Finns egentligen ingen anledning till det, vilket nog är det jobbigaste, för jag vet inte riktigt var jag ska börja göra mig själv bättre? Har dessutom haft huvudvärk varje dag i 2 veckor, och tro mig, det tär nog pa vem som helst. Fick nog och ringde doktorn, och ja, typ klassiskt exempel pa spänningshuvudvärk. Vill jag sa kan jag komma in och göra magnetröntgen, MEN eftersom de inte tycker att det är nödvändigt sa far jag betala det själv. Nej tack känner jag lite. Har dessutom börjat fa hjärtklappning flera ganger om dagen, och det gör mig knäpp! Känner först hur det känns som en fjäril inne i hjärtat som sen utartat och blir till värsta jordbävningen, suck. Ja, och sa har jag inte sovit ordentligt pa typ 4 dagar. Inatt vaknade jag kl 1:15 och kunde bara inte somna om. Vilken lättnad det var när kl blev 7 och jag äntligen kunde ga upp!

Nu känns det som att jag sitter och gnäller och gnäller, men sa är det inte. Kanske snarare ett litet rop pa hjälp? Nan annan där ute som känner igen sig, som kan ge mig en liten puff pa vägen, vart jag ska ga. Det jobbiga är att jag känner mig inte tillräckligt "sjuk" för att ga till doktorn, men inte tillräckligt frisk för att vara "normal". Naja, hur normal jag nu kan bli, hehe. Som jag sa till Lars, det känns som att jag är fast in nan jobbig jäkla cirkel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin