Ugh

Inatt vaknade vi av det härliga ljudet av Isabella som kräks. Det finns verkligen inte manga ljud som är värre än att höra kl 1 pa natten. Det var bara till att ga upp och byta sängkläder och fixa till Isabella. Här finns inget som heter 48 timmars regeln, men jag haller henne hemma idag och imorgon ända. Hon har matt jättebra idag och ätit som en liten häst, men jag tar inga risker. Dessutom är det ganska mysigt att henne hemma.

Annars är det inte mycket som händer. Jag och Alex hostar fortfarande som galningar och min hypokondri gar pa högvarv. Det ska vara JAG till att nojja över att man far huvudvärk av när man hostar en massa??? Har dessutom knappt sovit nat pa 4 nätter nu av diverse anledningar, sa det är kanske inte konstigt att huvudvärken gar pa högvarv. Usch vad jag kan bli trött pa mig själv ibland!
 
 
Bjuder pa en bild fran kalaset vi var pa. Ah vad jag älskar denna bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin