Host!

Bade jag och Alex har akt pa nan halsgrej, fy tusan vad vi hostar och har oss. Alex värre än mig eftersom han redan har sin "astma" och det blir alltid jobbigare när han är sjuk. Jag hostar sa jag nästan storknar och far huvudvärk, sjukt jobbigt. Men, jag har inte ont i halsen, alltid nat, det bara kliar nat sa fruktansvärt!

Igar trotsade vi dock hostan och bakade julkakor. Det känns sa himla skönt att ha allt bakande över, julklappar avklarade och ja, julstress, vad är det för nat? De julklappar som inte är inhandlade än är planerade, och de tar vi som de kommer, ungefär när vi rakar passera just den affären. Ah, nu börjar jag längta! Vi köpte varsin adventskalender till barnen och Alex är sa rolig, han har gjort en nedräkning till när han far öppna den. Nedräkning till nedräkningen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin