Tjohej

Ja, som ni märker händer det inte sa mycket pa bloggen just nu, men jag prioriterar helt enkelt andra saker just nu. Mig själv till exempel.

I fredags var vi pa bröllop. Det var sa fint, och sa mycket bättre än vi förväntat. Ja, det var verkligen jättebra. Alex och Isabella charmade alla, och ja, det gjorde jag ocksa, haha. Fick en massa beröm för klännigen, fick ännu mer beröm för min tyska- ja det var en bra kväll helt enkelt. Vi var inte hemma förrän efter midnatt och da stupade vi i säng.

I lördags köpte vi nya cykelhjälmar till barnen och Lars köpte ocksa bandyklubbor till dem. Vet inte om han försöker säga nat, hehe? I söndags akte vi till Murten sjön och fikade, innan ösregnet kom hehe.

Pa torsdag beger vi oss hem till W och J. Det var ett tag sennu. Fick ett sms av W förra veckan om de kunde komma förbi lite spontant, och visst, självklart! Da bestämde vi även att vi beger oss hem till dem pa torsdag, barnen har saknat varandra.
Pa lördag lämnar vi av barnen hos Oma och Opa, sen tillbringar vi nagra timmar ensamma i Basel innan vi aker tillbaka och äter lunch. Lyx att bli bortskämda ibland. Pa söndag ska vi ta med barnen och vandra! Det tar ungefär 2 timmar att ta sig upp för berget, ska bli kul att se hur barnen klarar det. Vi är taggade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin