Gräsänka

Imorse ringde väckarklockan kl 4, Lars begav skulle bege sig till Spanien och var tvungen att köra kl 5. Helt galet. Fast han kommer ju hem imorgon kväll igen sa vi hinner knappt sakna honom.
Väckte Alex kl halv 8, och han lag kvar och drog sig en stund, kom upp och tog det galet lugnt. 5 i 8 fragade jag om han kanske skulle ta pa sig kläder, men det hände inte mycket pa den fronten. Kl 8 fragade jag om han inte har planer pa att ga till KG idag. Nej blev svaret, haha? Fragade varför, och han svarade "Men mamma, det är ju lördag" haha. Alltsa, ibland undrar jag vad som rör sig där inne. När jag förklarade att det är tisdag, och att han ska ha gympa och KG i eftermiddag blev det en jäkla fart, och 8:06 var han ute, haha.

Nu sitter jag och väntar pa posten. Hoppas pa papper fran arkitekten, haha. Alltsa, jag är sämst pa att vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin