Exalterad

Ibland händer det. Plötsligt händer det!
Som jag skrivit manga ganger tidigare sa letar vi ju efter hus. Kanske inte aktivt, men vi kollar och kollar. Det finns dock inte sa mycket att kolla, och det är trots allt nat som har stressat mig rejält. Lägenheten börjar bli för liten, vi saknar kontoret och ja, vi behöver större. Igar hände det. Vi öppnade ögonen och där är den. Vi har hittat nat. Jag är helt galet exalterad, och jag, vi, vill sa gärna att detta ska ga.
MEN, det är inte ett hus. Vi ska (vill!) köpa en lägenhet! Den är sa perfekt, pa alla sätt och vis, shit, jag kan knappt sitta stilla bara jag skriver detta för att jag är sa exalterad!
Det är en takvaning med en gigantisk takterass runt hela lägenheten. 5.5 rum med 3 toaletter. 160 kvm. Vi älskar den. Vi har inte pratat om annat. Det är med master suite, jag och Lars har ett privat badrum och walk in closet som är tillgängliga bara fran varat sovrum. Ja jisses. Privat hiss som gar rakt in i lägenheten. Perfekt läge i byn, precis det omradet där jag vill bo. JAaaaa! Lars ska maila imorgon och be om alla dokument. Jag fragade om han inte kan ringa, men han ville maila sa att han far signaturen Herr Doktor. Direktör, haha. Sa jäkla smart! Nu haller vi tummarna. Jag vill vill vill. (Men japp, jag tror att vi kommer att bli besvikna. Vi kan bara inte ha san tur att vi far det första objektet vi är intresserade av.... eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin