Urk

I nagra dagar nu har jag haft väldigt ont i mina leder. Armbagar, knä, handleder osv. Har nästan börjat oroa mig och funderat pa att boka tid hos doktorn för att kolla det. Igar eftermiddag började jag känna mig hängig, och det värkte i hela kroppen. Under kvällen började det klia i halsen. Nu vet jag varför jag var sa trött när jag tränade i tisdags! Och varför jag har ont i lederna, det har legat en förkylning i kroppen! Idag har jag en trumma i huvudet, ont i halsen och sadär lagom slö i kroppen. Om en stund beger vi oss till affären, sen tänker jag ligga pa soffan fram till lördag morgon eller nat. Har verkligen inte tid att bli ordentligt sjuk denna helgen!

Sen i mandags har Alex pratat om att han vill leka med A efter Kindergarden. A's mamma rakar ocksa vara Alex handbollstränare, sa jag sa till Alex att prata med henne pa handbollen och se om de kunde komma fram till nat. Sagt och gjort, det slutade med att A följde med oss hem efter handbollen. De var saa glada, och första gangen som Alex har en kompis hemma utan att mamman följer med. Isabella var saaa sotis, haha! Halv 6 blev A upphämtad, och pojkarna hade haft det sa kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin