Underbart!

Snacka om att jag fick en trevlig "överraskning" imorse när jag tittade pa vädret för veckan som kommer.

 
Perfekt vecka helt enkelt! Och full vecka. Imorgon ska vi till doktorn med Alex och Isabella. Alex ska fa en spruta och kolla om han behöver glasögon. Isabella ska kolla ögon och hörsel, MEN vi har inga förhoppningar om att hon gar med pa det, haha. 
Pa tisdag eftermiddag kommer Alex och Isabellas kompisar hit pa prinsessmuffins. Det är ju trots allt inte vilken dag som helst. 
Pa onsdag ska jag sitta barnvakt till L hela eftermiddagen, sa vi gar tillsammans till handbollen och sen stannar hon hemma hos oss resten av eftermiddagen. Alex är överlycklig, haha. Pa torsdag är det dags för massage, skönt! Pa fredags aker vi och köper ryggsäck till Alex Alltsa det är helt galet, men vi kommer att betala ungefär 2200 kronor. Helt galet. Men jag älskar den. Tittade och kände lite pa den igar, och ja, det känns bra, även om det ligger lite i överkant. Men jag kollade även pa andra ryggsäckar, och även den skitigaste ryggsäcken gar pa drygt 1000 kronor. 
Pa lördag blir det städning och pa söndag blir det KALAS, hihi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin