Stress?

I nagra dagar nu, har jag ju som jag nämnt, haft ont i kroppen. Det är riktigt irriterande, för jag känner mig nästan handikappad. Nu börjar det dessutom även göra ont i fingrarna?? Lars är helt övertygad om att det är stress, och jag hoppas att han har rätt. Det böörjar bli lagom irriterande det här.

I helgen bokade vi hotell. Europapark! Vi har inte berättat det för Kottarna än, utan vi packar bara in dem i bilen och aker. Vi är ju i Sverige 2-5, osndag till lördag. Sen aker vi till EP 9-10, alltsa onsdag och torsdag. Alex kan ju atminstone inte klaga över att han inte gjorde nat pa sitt pasklov. Veckan efter fyller ju bade han och Andy ar, sa vi har 2 kalas att ga pa, Andy aker vi hem till pa langfredagen, sen har Alex sitt kalas pa söndagen. Eller nej, vänta lite... Alex har sitt kalas pa söndagen efter EP, alltsa den 13 april, och Andys har sitt pa langfredagen... SEN har vi en paskbrunch för familjen pa annandag pask. Hjälp vad mycket att komma ihag, haha. Lars kanske har en poäng med det att jag är lite stressad. Bara lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin