Men gud

Jag läste igenom första meningen fran mitt blogginlägg igar, och gör en ordentlig facepalm, haha. Men, den bjuder jag pa, haha!
Idag mar jag inte som jag förtjänar. Vaknade inatt av migrän och var tvungen att ga upp och ta tabletter. Sen har jag lagom bakishuvudvärk pa det, tack för den liksom. Känner mig lite överkörd av en bil, men jag far helt enkelt skylla mig själv. Vinet var gott atminstone, he.

Isabella är helnöjd med sitt kalas. Och sina presenter. Nu har hon i princip ett fullt hus. Och det är inte bara Isabella som tycker om huset, var helt underbart att se Oma och Lars moster ligga pa golvet igar och leka med Isabella. vi började med kakor och tarta, och det tog inte lang tid efterat som Lars pappa med familj begav sig. Da ändrades stämningen helt vill jag lova. Vi föreslog till Oma och Opa och Lars moster och pojkvän att de kan stanna pa pizza, och det ville dem gärna, sa Lars gick iväg och handlade. Alex och Isabella älskade att ha sa mycket folk runt bordet, och det var verkligen jättemysigt. Oma och Opa stannade till klockan var närmre 8, och barnen somnade som tva stockar. Det gjorde jag ocksa i Lars knä, ha. 
 
Nästa vecka beger vi oss till Sverige. Ser ut som att vi far gräva ut lite vinterkläder, min väderapp visar 2 grader, brr! Hoppas det hinnar ändra sig lite iallafall. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin