Gäsp...

Inatt har Lars varit iväg igen. Vet inte om det är nan slags försvarsmekanism som kickar igang när jag är ensam med barnen, men jag sover sa jäkla daligt. Eller sa beror det pa att jag delar säng med tva människor som vet hur man ska ta upp alla plats. Jag typ balanserar pa en liten kant. Vid 2 vaknade jag dessutom och hade en galen huvudvärk, sa jag fick ga upp och ta en tablett. Idag är jag trött! Sen hjälper ju inte dagen att Alex började braka med mig, som vanligt pa morgonen. Men det är lustigt, har hört fran en del andra mammor med bade äldre pojkar och pojkar i Alex alder att det är nat med 6-7 ariga pojkar och en slags jag tycker inte om mamma fas. En pojke hade till och med sagt till sin mamma "Du kan ga och dö nu, jag behöver inte dig mer." Phew, riktigt sa langt har inte det gatt här hemma- än!

Men nu ska jag fixa tvätt, stryka, göra vafflor och gärna ta ett bad. Skippar träningen (suck) eftersom jag fortfarande känner av huvudvärken. Nästa vecka ska det bli stehart, Zumba och jag ska börja med PW igen. Ingen ursäkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin