Skoldags

I eftermiddag stannar Lars hemma lite längre, vi ska nämligen till skolan och skriva in Alex. Träffa fröken och alla klasskamrater. Jag kan inte fatta att Alex ska börja ettan? Pa lördags ska vi till Kindergarden med Isabella, och även där träffa nya fröken och alla kompisar. Galet. Jag hoppas att dessa tva mander kommer att ga saaakta, jag far nästan panik pa att jag ska vara ensam hemma hela morgonen, haha. Vi har ocksa fatt bade Alex och Isabellas schema. Tycker Alex schema är helt galet för att vara i ettan, men Lars sa att det är ett ganska normalt schema. Fattar inte vart tiden gick. Var inte bade Alex och Isabella bebisar precis?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin