Den fantastiska helgen

Följdes at av en inte lika fantastisk mandag. Kände att jag hade lite ont i magen redan pa morgonen men trodde inte det skulle bli värre. Det blev det. Efter lunch kände jag mig halvt slagen med hjärtklappning och handsvett för att jag hade sa ont i magen tillsammans med en hemsk huvudvärk. Verkligen hade kramper i magen och trodde verkligen inte att jag skulle klara av att ens ga pa massage. Men efter att ha vilat större delen av dagen sa gick jag dit, och ja, det angrar jag inte. Sa jäkla skönt! Väl hemma blev det ungefär marsh i säng, men har sovit dalig för att det gjort sa ont. Och nej, bättre blev det ju inte heller när Isabella vaknade kl 3 och hade kräkts ner hela sig och hela sin säng!
Idag har vi mest vilat och samlat energi, ikväll ska vi pa trollerifest pa Alex förskola, och Alex är sjukt taggad!

I helgen ska det dessutom bli 30 grader +, och vi ska njuta grilla och bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin