Alltsa

I söndags tog vi med barnen pa bio för första gangen. The Lego movie. En film VARJE pappa bör se, hehe. Barnen klarade det jättebra, Alex var helt fascinerad hela filmen, Isabella blev lite rastlös emellanat, men helt ärligt, man kan inte räkna med att en 4 aring ska sitta stilla i nästan 2 timmar.
Redan pa morgonen kände jag mig ganska slö, och det fortsatte under hela dagen. Trodde att jag sovit daligt, men nej självklart aker jag pa en förkylning. Har sjukt ont i huvudet, halsen och nyser stup i kvarten. Isabella har en fruktansvärd hosta. Hoppas verkligen att det gar över innan helgen!

Kan inte fatta att detta är Alex sista vecka i Kindergarden. Helt galet! Pa torsdag ska jag och Isabella ga ut och se om vi hittar nan liten present till honom, och han har önskat sig att äta en kladdkaka pa fredag. Självklart ska han fa göra det!
Vi har ocksa skickat in anmälan till sport. Pa tisdagar ska Alex spela handboll och pa fredagar ska han börja med fotboll. Sen vill Isabella ocksa börja handboll, och lustigt nog sag jag precis att Alex hade en lapp angaende handboll, som nu gäller Kindergarden+ 1.a klass, sa Alex och Isabella far ju träna tillsammans pa onsdagar da, hehe. Eller sa anmäler jag bara Isabella, sa att hon far ha nat för sig själv. Far se.

Nu ska jag försöka släpa mig till affären om en stund. Hade hellre stannar kvar i sängen, men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin