Upp och ner

Ja, det är sa mitt liv känns just nu. Det gar upp, och det gar ner. Och just nu känns det som att det gar nerat, igen. Men nej, jag tänker fan inte tillata det.
Lars tror att jag tänker för mycket. Det kan han nog ha rätt i. Fast det är det skönaste med allt det här, att jag pratar om det. Med Lars, med vänner, skriver av mig här. Far ut en del iallafall. Manga saker haller jag dock inom mig, men jag vet ända att jag kan dela med mig- om jag känner för det.
Kan kanske vara för att jag är galet trött. Har haft huvudvärk hela helgen. Tog en extra massage idag och det kändes bra. Konstigt nog försvinner huvudvärken safort jag kommer ut? Längtar efter när det blir ljusare igen sa jag kan ta kvälls PW.
Har dessutom sovit galet daligt inatt. Lars hade ett möte imorse och sov pa hotell. Jag sover riktigt daligt med tva barn i sängen. Sen snarkar den ena och den andra pratar i sömnen. 
Sen sprang jag in i en vän idag. Vi drack kaffe tillsammans och delade mindre roliga historier. Fy fan vad arg jag är. Och jag undrar varför jag inte mar bra ibland...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin