Ugh

Sa var det dags igen. Jag börjar känna mig hängig, Isabella är hängig och Lars mar inte sa bra han heller. Jag hoppas att det bara handlar om vädret, för imorgon ska jag och barnen in till Solothurn och träffa Malin. Isabella längtar sa efter att fa spana klänningaro och flipflops, ha. Det enda jag vill göra idag är att ligga och vila en stund, men som jag sa till Lars, jag önskar ocksa att det kom en jäkla städfe förbi och fixade allt här hemma, Med tillägget att jag är den jäkla fèen, he. Jag kan bara inte slappna av när det ser ut som ett minder bombnedslag.

Hade en väninna över hela morgonen pa en 3 timmars fika. Ah vad jag mar daligt när andra mar daligt. Hoppas atminstone att jag hjälpte henne lite, atminstone med ett öra eller tva. Det är lustigt, men det känns som att sa manga sa att förra aret var hemskt och jobbigt, och det verkar som att detta aret inte blir mycket bättre? Hoppas att vi gar efter mottot det kan bara bli bättre?

Kommentarer
Liselotte
2014-01-16 klockan 19:23:26    URL: http://www.fotoliselotte.se

Visst känns det som om att man är inne i en svacka, och en rätt rejäl sån? För min del var halva förra året rätt jobbig med sjukdom, trasiga saker, och dålig sömn. Vet många som varit jättesjuka osv, och du som mår dåligt.... Hoppas innerligt att detta året blir bättre för oss alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin