Sova!

Ja jisses. Igar natt sov vi inte mycket eftersom Lars inte var hemma. Tva barn i sängen är ingen höjdare. Inatt har Alex väckt mig ungefär en gang i halvtimmen och velat sova hos oss, men jag har sagt nej varje gang. Sen gick han upp och kissade, sen en stund senare gick han upp och bajsade, och sen fick han hostattack resten av morgonen. Ikväll blir det tidigt i säng! Fast det ska nog inte vara nagra problem, Alex är i skogen hela morgonen, och sen handboll i eftermiddag. Tror det kommer att vara en trött kille ikväll.

Igar sprang jag in i V pa Coop. Det är lustigt, som jag sa till Lars, hon är en san människa som jag inte inser hur mycket jag saknar henne förrän vi träffas! Vi bestämde att vi aker förbi där en eftermiddag nästa vecka. Pratade ocksa lite om "grannproblemen". Och visst kände hon till en del om det. Sa jäkla vidridgt! Ja, jag ska berätta hela historen, nan dag. Men för att ge ut lite snabb historia (är inte fullt säker pa vad jag har berättat). Samma äckel som stötte pa mig pa min föelsedag, han har dessutom flickvän, är samma anledning till att vara grannar ska skiljas. Oh det verkar som att alla känner till honom eftersom han uppenbarligen försöker med allt som rör sig, och har sex med typ hur manga olika som helst?? Ja fy fasiken alltsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin