Söndag

Idag har jag, hittills haft en datorfri dag. Det känns bra i både huvudet och ögonen vill jag lova!
I morse begav vi oss till badet, Alex börjar bli en hejare på att simma. Sen tog jag och barnen en fika medan Lars simmade några längder. Vi begav oss sen hem och åt lunch sen begav vi oss ut på en promenad. Inte riktigt så lång som jag hade önskat men jag blev nedröstad av tre andra. Väl hemma blev det vanlig söndagsstädning med dammsugning och mopping. När det var klart belönade vi oss med att boka Italien, åh! Vi åker lite senare än vanligt i år och beger oss i början på juli. Längtar redan! Hoppas att det äntligen blir en riktigt semester utan sura miner eller dumma tankar.
Imorgon är lovet slut och verkligheten börjar igen. Vi som knappt gått upp före 9 en enda dag kommer nog att vara ganska chockade nästa vecka haha. Men det ska bli skönt. Det har varit långa två veckor dessa här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin