Skidor!

Idag har Alex och Isabella provat pa att aka skidor för första gangen. Det gick.... sadär, haha. Isabella var ganska färdig efter första aket, och Alex som har noll talamod fick en del utbrott. Men han har talang för det och mot slutet klarade han atminstone nagra meter utan att trilla. Jag kände direkt att skidakning inte är nat för mig... Jag avskyr att ga i snö och halka runt, känna sig ostadig liksom. Lars har lite svart för att första sant, och han tycker att jag ska prova prova prova och när jag väl far kläm pa det kommer jag att älska det. Njae, jag är inte helt säker pa det. Tycker varken om rollerblades eller liknande heller. Naväl, vi far se helt enkelt.

Pa mandag börjar verkligheten igen. Oj vad jag längtar. Kan ju ärligt säga att denna ledigheten blev inte alls vad jag förväntat. Blir nästan ledsen när jag tänker tillbaka pa hur mycket jag längtade och sen hur jäkla snett det gick. Jag maste dock säga att jag mar mycket bättre, framför allt i knoppen. Kroppen hänger inte riktigt med än, är sjukt trött, har en huvudvärk som jag bara inte blir av med. Ar dock ganska säker pa att det är spänningshuvudvärk, och pa onsdag är det äntligen dags för massage igen. Sen har jag problem med bihalarna just nu som säkerligen ocksa bidrar till huvudvärk. Far hjärtklappning da och da, men forsvinner snabbt. Ja jisses, sa daligt som jag madde för bara tva veckor sedan vill jag inte uppleva igen! Lustigt när jag tänker efter pa vad det var som satte igang det. Kylskapet och frysen gick sönder, och en "bekant" pa Facebook skrev ett avskedsmeddelande efter att hon fatt beskedet av sin läkare att hon förmodligen inte skulle överleva natten. Kylskapet och frysen far vi nytt pa onsdag, och tjejen lever fortfarande. Tror att det var lite väl dramatiskt det hon skrev pa Facebook, men det kändes ända jobbigt att läsa, och jag som tänker mig in i situationer snabbt och för lätt fick ju halv panik "Tänk om det hade varit jag eller nan som star mig riktigt nära". Naväl, väck väck väck med sana tankar! Nu- Homeland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin