Fredag

Idag är det fredag. Nagon som missat, ha?

Efterl unch begav vi oss till Solothurn för att träffa Malin. Jag borde haf att en hint om hur det skulle vara när Isabella började juxa redan pa bussen. Upp och ner, in och ut tills hon trillade och slog i foten. Detta hände redan innan bussen hade startat... Väl i SO var det trevligt som vanligt att träffa Malin, men barnen, oh my god! Alltsa, ja jag orkar inte ens skriva om det, och da är det ILLA.

Iallafall, väl hemma, manga timmar senare at vi middag och Alex började översätta varan engelska? Sa jag testade honom lite, och lyckades till och med fanga det pa film. Jag är impad!


Kommentarer
Liselotte
2014-01-18 klockan 09:20:41    URL: http://www.fotoliselotte.se

Sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin