Deprimerande

Ja, vet ni vad som är deprimerande? När klockan inte ens är 12, men det är sa gratt och mörkt ute att man far halla pa att tända lampor, suck!

Igar var det inga problem med att vara gräsänka. Tvärtom faktiskt, var det den bästa dagen pa länge. Alex och Isabella var hur glada som helst, och Alex hjälpte till med allt. Fick honom till och med till att para ihop strumpor efter tvätten, det är fan guld värt, haha. Det känns som att anledningen till att det varit jobbigt pa senaste var den som inte var hemma. Och jag vet ju ocksa anledningen till att Lars är som han är just nu. Ryggen spökar igen, suck.

I brist pa färg ute tänkte jag se om jag hittar lite färg att ta in istället. Har sett att de börjat sälja primula, och aterigen ska jag försöka pa mig en. Helt ärligt, dem överlever bara inte hemma hos mig, vet inte vad det är jag gör för fel??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin