Wow

Det är illa när man är trött och ögonen gar i kors redan innan klockan blivit 11! Da vet man att man sover för lite.

Igar kväll när jag stod och fixade köket efter maten och tittade ut genom fönstret, lite efter kl 6 insag jag att det fortfarande var ljust ute Idèen om att ta en PW formade snabbt, och innan jag hann tänka var träningskläderna pa. Sa jäkla skönt, men eftersom det började mörkna snabbt kortade jag ner den vanliga rundan, och det blev bara ungefär 1.5 km och dryga 15 minuter. Men jag tänker som sahär, allt är bättre än inget! Dessutom hade jag galet ont i alla leder igar sa det var skönt att röra sig lite. Vet inte riktigt vad det är som spökar (dalig sömn) men det gör ont i alla leder, knä, armbagar, handleder och nere vid fötterna. Galet irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin