Vaningssäng

Idag har jag gjort nat som skulle ha gjorts tidigare. Jag har slagit sönder ungarnas vaninggsäng. Sa här i efterhand kan jag erkänna att vaningssängen nog var ett av de sämsta köpen vi gjort- nansin! Det som kändes sa bra när Isabella var bebis, och hur bra det skulle bli kändes bara som pannkaka efter ett tag. Översängen har nog aldrig använts till nat annat än förvaringsutrymme till saker som ända borde slängas. Och dessutom, när det väl var dags för Isabella att sova i egen säng pa eget rum, da sagade vi uti skiten sa att det blev tva enkelsängar istället, ha. Nej, fy bubblan för vaningssäng! Det var skönt att ta uti den idag, och det är inte mycket var av den än träbitar. Och barnen har nya fina riktiga sängar.

Har för övrigt varit en produktiv dag idag. Det blev ingen lekplats, det var riktigt trakigt och gratt. Istället malade vi vattenfärger. Alex hade en underbar idè. "Mamma, jag har 29 olika idèer pa vad jag vill mala."
 
 
Ha at lilla herr Lustigkurre! De önskade sig vafflor till zvieri, sa det fick det bli. Sen blev det soppa och deviled eggs till middag. Och sa passade jag pa att städa badrummet precis. Jag känner mig redo för sängen! Men först blir det ett bad, och lite "Breaking bad". 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin