Snö?

Idag ska det blu runt 10 grader, ah vad jag hoppas att vi kan ga till lekplatsen i eftermiddag! Just nu är det ganska mulet, men jag hoppas det spricker upp. Vi kommer att ha varväder i nästan 2 veckor nu, sen ser det ut som att det ska komma lite snö. Men det är helt ok, det hör ju till varen. Och ja, egentligen är det ju faktiskt vinter fortfarande.
Men ah vad jag längtar efter mildare väder. Jag och Lars har pratat om att vi ska börja vandra med barnen detta aret. Köpa ordentlig utrustning till oss alla. Jag har liksom skorna och det är allt. Jag älskar att tillbringa en hel dag i naturen och ännu bättre är ju de helt underbara vyerna man far se!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin