Daliga gener

Idag fick Alex uppleva hur det är att ha fatt sin mammas daliga gener. Japp, jag tar pa mig fullt ansvar för det. Den infekterade vattkoppen (säger man sa) pa fingret trillade av. Sa jäkla vidrigt! Kvar är typ en krater av köttsar och var. Tur nog har vi bade kompresser och jod hemma, sa det är nu rengjort och dolt. Men Alex stackarn, han kräktes av det, ha. Förlat, det är elakt att skratta, men jag är ju likadan! Jag tal bara inte att se köttsar! An värre om de sitter pa mig själv. Det piper i öronen, jag blir illamaende och kallsvettig och maste lägga mig ner för att inte svimma. Uppenbarligen är Alex likadan. Stackarn blev väldigt blek och sa "Mamma, jag är jättevarm i magen, jag tror jag maste kräkas." Och ja, han gick pa toaletten och fick upp lite. Det är min son det, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin