Inte ens bloggtorka

Pa senaste tiden har jag känt väldigt ofta att jag inte har lust att blogga, men känner ända ett "tvang" att göra det. Samma sak med Fb. Har pa nat sätt fatt en tankeställare om hur mycket man delar egentligen. Och känner att jag maste sätta mig ner och tänka igenom, hur mycket vill jag dela med mig i framtiden. Därför väljer jag, just nu, att inte dela nat. Inga bilder eller privatsaker om mig och min lilla familj. Det är bara dem det handlar om. Dela tanklösa tankar och trams kan jag fortfarande göra, men dela bilder och tankar om min familj, det maste jag fundera pa. Tills dess finns det alltid telefon. Om ni känner att ni undrar hur det är med oss vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin