Innesittande höstdag

Hösten är här. Typ. Hade en diskussion om det igar när jag sa att hösten är här. da det bara är 20 grader, hehe. För oss ÄR det höst. igar begav vi oss in till solothurn, och det var stövlar kängor, koftor och langbyxor. Det blaser dessutom ganska kyliga vindar. Men det är helt ok, jag älskar hösten. Det som bekymrar mig är hur jäkla lang vinter vi kommer att ha?

Igar när vi kom hem fran SO kollapsade Isabella smällhet pa soffan. Ja, vi hade liksom inte räknt med annat egentligen efter första veckan. Idag är hon pigg och glad igen, hon blir lite varmare da och da. Vi väljer att sitta inne hela dagen och bara vara, sa att hon orkar ga till KiGa imorgon. Hon har ju trots allt räknat ner dagarna sen i torsdags, gullunge. Jag och Lars är fortfarande helt extas här hemma över allt fran förra veckan. Detta känns sa himla bra!
 
 
Sahär tillbringade Isabella hela eftermiddagen och ville ga och lägga sig redan halv 8. Da passade vi pa att titta pa Star Wars med Alex, och han kom inte i säng förrän kl 23. Men sa far man göra ibland, allra mest när man varit världens bästa förstaklassare en hel vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin