Sa mycket bättre

I förmiddags tog jag chansen och skrev ett meddelande till L's mamma angaende sakerna som diskuteras i KG. Jag höll pa min magkänsla och fragade om det möjligen är sa att de haft ett dödsfall i familjen över pasken. Självklart var det ju sa! Stackars L har uppenbarligen tagit det väldigt hart, och jag lovade att jag skulle förklara ordentligt för Alex hur det ligger till, nu när man vet hela historien. Och japp, det funkade, idag har han ocksa matt bra igen.

I söndags pa grillningen sa fick vi ju höra om en ny flicka, S, skulle börja pa handbollen. Efterat följde de med oss hem, och det funkade sa galet bra, alla tre barnen älskar varandra! Isabella har tjajat hela kvällen om att hon vill att S ska komma hit och leka igen, och ja, hon har tur för nästa vecka följer hon med oss igen. Tillsammans med L, lovade hennes mamma att jag skulle ga med henne dit och hem. Kan bli intressant det där, hehe.

I början pa maj har vi ett bröllop att ga pa. Noll motivation och jag har skitsvart för att hitta en klänning. Kände mig ganska lugn med att dra pa nat av det jag har tills Lars slängde ur sig att han ska dra pa sig värsta kostymen. Jag har letat och letat och letat (svart utan motivation). Till slut fick Lars nog (har liksom försökt hitta bästa billigaste- varför lägga pengar pa nat sant??) och sa att han betalar den. Helt plötsligt öppnade sig en heeeelt ny värld, haha. Sagt och gjort, har klickat hem tva stycken som jag ska prova:

Hoppas att nan av dem ser lika bra ut pa mig som pa provdockan, haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin