Torsdag

Torsdag morgon, och regnet öser ner. Äntligen! I 2 dagar nu har det varit gratt och mulet, och jag har bara önskat lite förändring. Nu ska det förvisso regna i en vecka och inte direkt den förändringen jag ville ha (sol hade passat bättre!) men men, är det höst sa är det.
I eftermiddag beger vi oss hem till V och J och tittar pa deras nya hus, Atminstone nan som svarar pa mina sms... Skämt asido, men jag tycker det är lite trakigt att jag skickat sms till tva personer denna veckan med förslag om kaffe/ middag och inte fatt nat svar tillbaka. Trodde ända att vi är 30+ och att ärlighet varar längst? Istället för att ignorera och latsas som att det regnar sa kan man väl atminstone svara ett nej tack, inte intresserad? Och ja, jag känner att jag kan skriva öppet om det pa bloggen, för är man inte intresserad av att träffas sa läser man nog inte min blogg heller? Naväl, nu vet jag, nu kan jag lägga min energi pa andra saker! (Förlat, var tvungen att ventilera lite!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin