Mörbultat

Igar kväll när jag stod och lagade mat kände jag nat krypande i huvudet. Inget jag reagerade sa mycket pa, men det kom krypande mer och mer och började göra riktigt ont runt ögat. Vid 9 böjade jag ma jätteilla och när jag la mig ner i sängen gjorde det sa sjukt ont pa vänster sida av huvudet och hela ansiktet att jag nästan fick panik! Gick upp till Lars igen som gav mig en värktablett, sen la jag mig i ett bad. Gick upp och satt uppe en stund och panikade lite till Lars. Trodde verkligen att jag skulle vara tvungen att aka in till akuten. Men värktabletten började värka och till slut somnade jag. Idag känner jag mig helt mörbultat men huvudvärken är atminstone borta. Förmodligen var det bara en vanlig migränattack, läste om det och det stämde in sa väl. Men ack vad jobbigt det var igar!
Idag blir det därför en lugn dag. Skippar träning och slänger mig i ett bad. Sen far det bli soffhäng resten av dagen. Igar kände jag mig av nan anledning galet stressad i hela kroppen, förmodligen var det det som satte igang det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin